22 Mart 2013 Cuma

Kafes Fırın ve Çay Saati



Ankara deyince ilk akla gelen mekânlardan bir tanesi: Kafes Fırın. Eskişehir yolu üzerindeki şubesini çoğu kişi biliyor zaten. Benim favorim Filistin Caddesi'ndeki şubesi; sımsıcak, hafta sonu geldiği zaman tüm haftanın kritiğini yapmalık ya da hafta içi eve giderken yolun üzerinde bir beş dakika uğramalık. 

Kafes Fırın’ın sahibi Rezan Hanım! Böyle biri insanı görürsünüz ve yıllardır tanıyormuş gibi bir hissiniz olur ya işte aynı öyle. Yeri geliyor şen kahkahasını atıyor, yeri geliyor dertlerinize ortak oluyor. Kendisi insanlara hayatlarındaki enerjilerinin farkına varmalarını sağlamak için gönderilmiş bir elçi sanki.


Şimdi Kafes Fırın’da harika bir uygulama başlamış ben de geçen hafta ilk kez tanıştım kendisiyle: “Afternoon Tea Party”. Yemeye doyamayacağınız ve hem gözünüze, hem gönlünüze, hem de ağzınıza layık bu menü cennetten çıkmış sanki. Yanında gelen çaylar ise birbirinden güzel; tarçınlı, güllü, lavantalı hepsi ayrı ayrı nefis. 

Siz de birbirinden güzel lezzetleri tatmak istiyorsanız bu hafta sonu bir uğrayın derim; ayrıca ben şimdi havaların ısınmasını her zamankinden daha çok istiyorum. İstiyorum ki; Filistin Caddesi'ndeki o güzelim bahçede oturup çayımı yudumlayabileyim:)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder