11 Mart 2013 Pazartesi

gelecek nasıl olsa


gecenin sıkıntılı, bunalımlı ve melankolik haline inat, telefonun öbür ucunda en güvenilir ve en samimi ses;

-bu gece biriyle birlikteydim...
-...
-ona bütün gece seni anlattım...


bir kadının duyabileceği en güzel cümle olsa gerek... uzaklardan gelen ama nefesini yanında hissettirecek kadar içten...
zamanın tükettiği ilişkilerden geriye, zamanın asla tüketemeyeceği duygular kalıyor...
her dakika aynı, her daim güzel...

ve kadın düşünmeden edemiyor...
-bu gece neden ben değildim yanındaki...
ve adam düşünmeden edemiyor...
-bu gece neden o değildi yanımdaki...

sorular yeni sorular doğururken, düşünceler birbirini kovalarken, geçen ölü zamana kahrolurken... zaman akıyor, zaman birbiri ardına yeni mesafeler ekliyor...
adam da, kadın da başka dünyalarda, başka hayatlarda...

ikisi de biliyor...
ama...
bir gece gelecek nasıl olsa...


kelebenk

foto

5 yorum:

  1. ya tekrar gidecegini adın gibi biliyorsan yine de gelmeli mi?okuyunca aklıma gelen ilk soru bu oldu ne cevap verecegini merak ediyorum...yazıların çok sade ve çok hoşuma gidiyor.kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim güzel düşüncelerin için...
    cevaba gelince;
    gidecek bir gün ama gelmesi önemli olan...
    esasında hiç gitmemiş olması...

    YanıtlaSil
  3. en çok can yakan hadisede bu işte...

    YanıtlaSil
  4. aşığım sana.

    YanıtlaSil