16 Şubat 2013 Cumartesi

mor düşüşler




yaşımın 1'lerle 2'lerle 3'lerle başlamasının hiç bir önemi yok şu anda. 1-2-3 tıp hatta.

dizlerimdeki morlukların nasıl olduğu konusunda da hiç bir fikrim yok.

hiç sorgulamadım mesela nerede olmuştu, ne zaman olmuştu diye... olmuş işte bir şekilde ne farkeder ki gidip masaya, sandalyeye, komidinin köşesine, kapıya mı kızacağım?

şimdi bana sadece onların acısını çekmek kalıyor ve de morluklarım geçene kadar beklemek.

sabır lazım bana biraz da güçlü olmak. ne de olsa geçecekler eninde sonunda. hatta yenilerine yer açacaklar. ve ben sabah uyandığımda tekrar dizlerime bakıp gene mi sorusunu soracağım...

sonra kendime bir kahve yapıp acımı unutacağım, dizlerimi daha çok seveceğim belki de morken. çünkü o zaman dizlerimin varlığı aklıma geliyor diye şükredeceğim.

hatta hiç morluk yokken düşmek ya da çarpmak için gözlerim kapalı yürümeye çalışacağım... bile bile üstüne üstüne gideceğim engellerin...
yeniden morluklarıma kavuşunca bir sigara yakıp vurduğum yere bakacağım ve sadece gülümseyeceğim...

sol tarafımdaki morluklarlara kayacak elim, dizlerimdekileri hemen unutuvereceğim.




kelebenk

2009

13 yorum:

  1. bir gün iki dizimin de bir greyfurt büyüklüğünde morardığını gördüm.
    şaşırdım...
    acımıyordu ama mosmordu...
    neden sonra hatırladım, geçen gün taşlı bir yolda düştüğümü...
    şimdi farkediyorum ki, sol tarafımdaki morluklar daha ağır basmış ruhumun terazisinde...

    pek güzel olmuş,
    sevgimle...

    YanıtlaSil
  2. benim de her yerim morarıyor kan değerlerimle ilgili bi poroblem olmasından mütevellit. ne zaman çarptım ki diye diye geziniodum oysa.

    YanıtlaSil
  3. ay köpüğü hem de acıya katlanacak kadar...

    b. işte aynen öyle soldaki acılar diğerlerini çok rahat unutturuyor... çünkü soldakiler daha derin oluor...

    eğreltiotu realistim diyosun:):)

    geçmiş olsun diim o zaman:D

    YanıtlaSil
  4. yok sebebi çıktı ortaya diorumm

    YanıtlaSil
  5. annem şükürki moraracak dizlerimiz var:)
    hem mor güzel bir renk diymi.

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle büyük tesadüf :o ruh halimiz aynı :)))

    YanıtlaSil
  7. benim dizlerim, kollarim baska yerlerim hic morarmaz...sararmaz, yesilimsi olmaz...

    YanıtlaSil
  8. morsuz olmaz...hayat bu ...olamazkı...

    YanıtlaSil
  9. "çünkü o zaman dizlerimin varlığı aklıma geliyor diye şükredeceğim"

    seni çok egzistansiyalist gördüm kuzum. acılar insana varlığını hatırlatıyor diyorlar ya... o ayar =)

    YanıtlaSil
  10. dolunay haklısın morlar bile ii gelior bazen insana...

    purkua... tabiki de önce bi durup düşünüceksin neden varız.... varlık nedir... amacı ne.. falan:D

    YanıtlaSil
  11. annem evet mor güzel bir renk ayrıca...

    caramelia evet bu kadar denk gelir:)

    ayci sen şanslısın o zaman kuzum ...

    YanıtlaSil